Friday 15 June 2012

Different is better


    Hari ni birthday kawan(Hanis).Sedih ea..Terlajak malam tadi ingat nak wish pukul 12am tu..Tapi tertidur..Mana taknya buat keje vb tak siap-siap.Adei...

   Jadi pagi tadi,around 9.40am saya wish kawan saya ni.Ingat nak bagi dy dengar lagu happy birthday versi piano.Tapi benda tu macam common je...Saya nak buat la lain dari yang lain.Biar benda tu jadi memory terindah.Hahha...jadi saya buat keputusan nak nyanyi sendiri kat hanis melalui telefon..Tapi tu pon common gak.Jadi, saya pon nyanyi buat macam-macam suara..hahha....suara orang laki,suara mak cik,suara nenek,suara penyanyi yang paling terteruk di dunia...hampir semua suara saya sapu...hahhaha...



   MISSION: Make hanis laughing when i'm sing that song

Sampai kawan saya ni ketawa...hahhaa...Bila dy ketawa je...Puas hati saya sebab mission complete..
Macam dalam game naruto pulak kan...Kita kena la ad mission dalam hidup kita baru lah bahagia hidup kita kan.Siapa yang tak bahagia kalau benda kita lakukan dengan macam-macam usaha....and finaly benda tu jadi...Waaaa...alhamdulillah dengan izin allah benda tu terjadi.

Tapi jangan menyalah gunakan mission tu pulak...hahhaha   :]

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

shout!

 

Visitor

show time!

Powered by Blogger.