Tuesday 22 May 2012

Mai pakat dengar citer lawak...2*


Zahid terbaring di temppat tidur kerana uzur...
hanya tunggu masa hilang nyawa...
Isterinya (shah) duduk di sisi dy sedang nanges keesakan...
sambil tu dy  pegang tangan husband dy....
sambil nanges n x hbis2 minx maaf...


Shah : Abang saya minx maaf bang...sebab saya abang sakit..saya minx maaf bang...
Zahid : x...Shah ni memang suratan takdir abang...bukan salah Shah...ap2 pon sblom sy pegi...
            saya...
Shah : Bang da la tu bang xyah cakap lg...
Zahid : xsaya kne cakap gak...
Shah : abang xyah cakap lg...abang tengah skit tu kan..
Zahid : saya minx maaf sebab...
Shah : Bang da la...xdew mende yg nak minx maaf...
Zahid : saya..
Shah : xyah cakap...
Zahid : saya dah..
Shah : xyah cakap..
Zahid : saya..
Shah : Bang...
Zahid : saya... saya da buat salah...senanye saya la yang terlanggar awak punye              
            kucing tu....
Shah : saya tahu da...tu yang saya racuni abang tu.... tu yang saya minx maaf tdi...







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

shout!

 

Visitor

show time!

Powered by Blogger.